Jan Tol

Voorzitter

Motivatie om voorzitter te worden zit vooral in het gegeven, dat er binnen het huidige zorgsysteem geen mogelijkheden zijn voor aandacht op maat.
Het is dan ook uitdaging om een thuis te realiseren op een mooie locatie in Volendam, waar de bewoners zelf de indeling van de dag kunnen bepalen en de activiteiten die ze willen doen. Een locatie die centraal gelegen is ten opzichte van het openbare leven zodat de bewoners kunnen integreren.

Seline Wesselsz

Bestuurslid

Iedereen heeft behoefte aan een thuis waar je mag en kan leven zoals je het zelf prettig vindt. Ook mensen met een visuele en/of verstandelijke beperking. Dat realiseerde Seline, de moeder van Marleen zich toen zij nadacht over de toekomst van haar kind. In het huidige systeem lijkt het vanzelfsprekend te zijn dat je, wanneer je beperkingen hebt, je leven niet kunt indelen zoals iedereen dat doet.

Jordy The

Secretaris

Jordy The is een zeer gedreven jonge ondernemer die al vanaf jonge leeftijd actief is op vele onderdelen. Op 20-jarige leeftijd besluit hij om zijn eigen bedrijf te beginnen en dat heeft geleidt tot een evenementen/cateringbedrijf, genaamd Uit & Thuis Evenementen en Catering. Daarnaast is hij actief op het gebied van management voor artiesten en dj’s onder de naam I.J.T. Management.