Hennie Wesselsz

Hennie Wesselsz is een gedreven ambassadeur. Deze gedrevenheid komt er niet alleen uit voort dat Hennie de vader is van Seline en de opa van Marleen maar iedereen die Hennie kent weet dat hij een groot hart heeft. Binnen de Stichting speelt Hennie een adviserende rol. Daarnaast is hij een meester in het betrekken van mensen bij de ontwikkeling van het CarMar (t)huis…

Peter Verdegaal

Vervult verschillende bestuurlijke functies in profit- en non-profitorganisaties.

Dick Kwakman

Oprichter van KIVO Plastic Verpakkingen te Volendam in 1966 en sindsdien 50 jaar actief geweest als directeur.
Momenteel nog  actief als commissaris binnen dit bedrijf. Onderschrijft van harte het initiatief en doelstelling van de stichting CarMar.

Jaap de Groot

Jaap de Groot (13 juni 1955) begon in 1975 als sportjournalist bij de Alkmaarse vestiging van het Noordhollands Dagblad. Binnen een half jaar (1 februari 1976) trad hij in dienst van De Telegraaf, waar hij sinds 1 april 2006 chef van de sportredactie is.

In totaal versloeg de 60-jarige De Groot 10 WK’s voetbal, 9 EK’s, 3 Winterspelen + 3 Zomerspelen.

Gerrit Valk

Valk Advies wordt geleid door dr. Gerrit Valk.

Gerrit Valk is historicus van opleiding en promoveerde in 2004 op een dissertatie over de geschiedenis van het betaald voetbal in Alkmaar. Daarnaast schreef hij tal van andere boeken en artikelen over geschiedenis, kunst, politiek en sport. Voor de Commissie-Deetman verrichtte hij van 2011-2013 onderzoek in de archieven van de Rooms-katholieke kerk.

Toon Gerbrands

Gerbrands was jarenlang actief als volleyballer, waarvan acht jaar in de eredivisie en eerste divisie. Vervolgens werd hij volleybalcoach. Onder zijn leiding haalden volleybalbalteams vier landstitels. Gerbrands was tevens bondscoach van het Nederlands heren volleybalteam dat een Europese titel behaalde en zich voor de Olympische Zomerspelen 2000 in Sydney plaatste. Hij was naast sportcoach ook manager en directeur van de DSB-schaatsploeg. Tegenwoordig is hij directeur van de voetbalclub PSV.